Mak 455 P

Το εσωτερικό της βάρκας 455 P είναι σχεδιασμένο να διαθέτει δυο πολύ μεγάλους άνετους και στεγανούς αποθηκευτικούς χώρους που ανοίγουν από το επάνω μέρος για εύκολη τοποθέτηση, ταξινόμηση και εύρεση των αποσκευών, ενώ ο μεσαίος πάγκος μπορεί να ( P ) αφαιρεθεί για να έχομε ένα μεγάλο και επίπεδο κατάστρωμα. Το V της, έχει σχεδιαστή για σταθερότητα, ταχύτητα και πολύ εύκολο πλανιάρισμα ακόμα και με 8αρα μηχανή Τα νερά που θα πέσουν μέσα στην βάρκα καταλήγουν στη λεκάνη της πρύμνης (σε ξεχωριστό χώρο έξω από το κατάστρωμα) και μετά έξω με αντλία σεντίνας ή μέσω ανεπίστροφης βαλβίδας εξαγωγής(η 2η περίπτωση δεν προτείνετε) Ανάμεσα στα στεγανά τοποθετούνται αρκετά φελιζόλ και όχι πολυουρεθάνη που κρατάει το νερό Το πίσω μέρος κατασκευάζετε με τέτοιο τρόπο που σκεπάζει και στεγανοποιεί απόλυτα τον καθρέπτη στο επάνω μέρος του.

Mak 465 PA

Το εσωτερικό της βάρκας Mak 465 P A είναι σχεδιασμένο να διαθέτει τρεις μεγάλους άνετους και στεγανούς αποθηκευτικούς χώρους που οι δύο ανοίγουν από το επάνω μέρος για εύκολη τοποθέτηση, ταξινόμηση και εύρεση των αποσκευών, ενώ ο μεσαίος πάγκος (P) μπορεί να αφαιρεθεί ή να μετακινηθεί σε όλο το μήκος του καταστρώματος για να έχομε ένα μεγάλο και επίπεδο κατάστρωμα. Το V της (τύπου μικρής καρίνας) έχει σχεδιαστή για σταθερότητα, ταχύτητα και πολύ εύκολο πλανιάρισμα ακόμα και με 15αρα μηχανή Τα νερά που θα πέσουν μέσα στην βάρκα καταλήγουν κατευθείαν στην θάλασσα (Α) (εν στάση ή εν κινήσει χωρίς αντλία σεντίνας ή ανεπίστροφης βαλβίδας) Ανάμεσα στα στεγανά τοποθετούνται αρκετά φελιζόλ και όχι πολυουρεθάνη που κρατάει το νερό Το πίσω μέρος σε όλες τις βάρκες Mak Marine κατασκευάζετε με τέτοιο τρόπο που σκεπάζει και στεγανοποιεί απόλυτα τον καθρέπτη στο επάνω μέρος του.

Mak 455 DPA

Το V της έχει σχεδιαστή για σταθερότητα και ταχύτητα και για να πλανάρει πολύ εύκολα ακόμα και με 15αρα μηχανή Τα νερά που θα πέσουν μέσα στην βάρκα καταλήγουν κατευθείαν στην θάλασσα (Α)(εν στάση ή εν κινήσει χωρίς αντλία σεντίνας ή ανεπίστροφης βαλβίδας) Ανάμεσα στα στεγανά τοποθετούνται αρκετά φελιζόλ και όχι πολυουρεθάνη που κρατάει το νερό Το πίσω μέρος σε όλες τις βάρκες Mak Marine κατασκευάζετε με τέτοιο τρόπο που σκεπάζει και στεγανοποιεί απόλυτα τον καθρέπτη στο επάνω μέρος του. Όλες οι βάρκες Mak Marine συνοδεύονται με Δέκα χρόνια Εγγύηση αντοχής

Mak Marine 455 S (Με καμπίνα)

Διαθέτει στεγανούς αποθηκευτικούς χώρους σχεδόν σε όλο το μήκος κάτω από τους εξωτερικούς πάγκους και ένα αποθηκευτικό χώρο στην πλώρη για την άγκυρα και τα σχοινιά. Το V της έχει σχεδιαστή για σταθερότητα και ταχύτητα και για να πλανάρει πολύ εύκολα ακόμα και με 15αρα μηχανή Τα νερά που θα πέσουν μέσα στην βάρκα καταλήγουν στη λεκάνη της πρύμνης (σε ξεχωριστό χώρο έξω από το κατάστρωμα) και αδειάζουν στην θάλασσα με αντλία σεντίνας ή μέσω ανεπίστροφης βαλβίδας εξαγωγής (η 2η περίπτωση δεν προτείνετε) Ανάμεσα στα στεγανά τοποθετούνται αρκετά φελιζόλ και όχι πολυουρεθάνη που κρατάει το νερό. Στο πίσω μέρος σε όλες τις βάρκες Mak Marine "ο καθρέπτης" κατασκευάζετε με τέτοιο τρόπο που στεγανοποιείτε απόλυτα χωρίς να χρειάζεται η τοποθέτηση γωνιάς αλουμινίου.